Nogometna zveza Slovenije je danes v prodajo sprostila vstopnice namenjene prosti prodaji, ki pa so zaradi izjemnega odziva kupcev pošle v pičlih desetih minutah prodaje na NZS.si. NZS je slovaško zvezo tako že zaprosila za dodaten kontingent vstopnic, trenutno pa so v prodaji le še aranžmaji (z vključenimi vstopnicami) preko sponzorja NZS – agencije Kompas.
Nogometna zveza Slovenije bo od Slovakov prejela 2.300 vstopnic, ki so bile v prodajo sproščene preko različnih kanalov. 600 vstopnic je šlo v prodajo preko spletne strani www.nzs.si/Vstopnice, skupno 400 vstopnic pa članom navijaških skupin (Viole in Slovenija Supporters), ki na domačih tekmah skrbijo zato, da je Ljudski vrt dvanajsti igralec slovenske reprezentance. Partnerska agencija NZS in sponzor reprezentance, Kompas d.d., je dobil na razpolago 500 vstopnic za prodajo v svojih aranžmajih. Po dogovoru med vodstvom NZS in reprezentanti Slovenije so igralci dobili možnost nakupa 200 vstopnic, 400 vstopnic je bilo namenjenih za člane organov NZS oziroma za člane nogometne družine. Sponzorji in drugi partnerji NZS so imeli možnost nakupa skupno 200 vstopnic, kar skupaj s prej omenjanimi znese 2.300 vstopnic, ki jih je NZS namenila slovaška zveza.
Glede na izjemno povpraševanje po vstopnicah je Nogometna zveza Slovenije pri slovaški nogometni zvezi urgentno zaprosila za povečanje števila vstopnic namenjenih slovenskim navijačem. Naj k temu dodamo pojasnilo, da pravilnik FIFA za kvalifikacije SP 2010 ne omenja kvote 10% za gostujoče navijače in to prepušča individulanemu dogovoru med zvezami (ob gostovanju v Mariboru je NZS Slovakom namenila 1100 vstopnic, ki pa so jih bili izkoristili le manjši del). Naj za konec dodamo, da je Kompas do 13. ure razprodal že štiri od desetih avtobusov, ki bodo proti Bratislavi krenili 10.10. Cena 88 EUR na osebo vključuje avtobusni prevoz, kratek krožni ogled Bratislave in vstopnico za tekmo. Takoj ko NZS dobi odgovor slovaške zveze glede morebitne dodatne kvote, bomo o tem poročali na NZS.si.
Tekst: NZS/MK,US
Foto: TAKA