NZS se je pred domačo tekmo dodatnih kvalifikacij z Rusijo znašla v nehvaležnem položaju. Razlog pa je zgolj eden, število ljubiteljev slovenske nogometne reprezentance, ki bi si želeli v živo podpirati našo reprezentanco, je bilo vsaj trikrat večje od števila razpoložljivih sedežev na mariborskem stadionu. Odločitev NZS glede razporeditve kvot med internetni nakup (4.726 vstopnic), navijaške skupine (2.017), rusko zvezo (1.266), poslovne kupce (730), člane reprezentance (464), sponzorje, oglaševalce in komercialne partnerje (1.145) in t.i. 'nogometno družino' (2.162) je autonomna in transparentna odločitev NZS, ki pa žal ne more zadovoljiti vseh deležnikov, pri čemer se na NZS zavedamo, da bo žal tudi razočaranih veliko.
Pri takem povpraševanju, ki je za nekajkrat preseglo ponudbo, so možnosti uspešnega nakupa vstopnic majhne in tudi drugačna razdelitev kvot bistveno ne bi povečala možnosti za splošno javnost, kvečjemu za nekaj odstotkov. Pri tem je treba poudariti, da ima večina zgoraj omenjenih deležnikov pogodbeno prioritetno možnost nakupa vstopnic, pri drugih, npr. nogometni družini, pa gre za člane NZS, katerih večina si prav tako, kljub temu da dnevno in povečini brez nadomestila delajo v nogometu, ne bo mogla ogledati tekme v živo. Dejstvo je, da bi bil v podobnih primerih edina vsaj delna rešitev večji stadion.
Dolžni smo tudi nekaj tehničnih pojasnil glede samega internetnega nakupa vstopnic. Podobno kot se dogaja ob prevelikih obremenitvah, so strežniki naključno omogočali izpeljavo nakupnega procesa in žal se je prenekateremu potencialnemu kupcu pripetilo, da je bil njegov nakupni postopek prekinjen. Ob tem lahko samo omenimo, da bo NZS razmislila o drugačnih možnostih za podobne tekme, pri čemer se trenutno kot edina uveljavljena možnost ponuja žreb.
Naj na koncu vseeno poudarimo, da bomo reprezentantom predali sporočilo, da bo 14. in 18.11. 2009, pa čeprav samo pred TV sprejemniki (TV SLO 2), z njimi večstotisoč navijačev.
Srce bije za Slovenijo!
Tekst: NZS/US
Foto: NZS/Taka