25.09.2024 | NZS
Nogometna zveza Slovenije in Pivovarna Laško Union podaljšujeta dolgoletno partnerstvo

Nogometna zveza Slovenije (NZS) in njen dolgoletni strateški partner, Pivovarna Laško Union, z veseljem sporočata, da sta podaljšala uspešno sodelovanje za naslednja štiri leta. V tem času bo Pivovarna Laško Union še naprej podpirala vse ključne segmente slovenskega nogometa, vključno z moško in žensko člansko reprezentanco, Prvo ligo Telemach, Pokal Pivovarna Union ter ženski nogomet. Partnerstvo, ki sega že v konec 90-ih let, predstavlja eno najdaljših in najbolj stabilnih sponzorskih zgodb v slovenskem športu.

Slovenska nogometna reprezentanca je v zadnjih desetletjih dosegla izjemne uspehe, pri čemer je bila Pivovarna Laško Union stalni in pomembni del tega mozaika. Poleg zgodovinskih uvrstitev na EURO 2000 in svetovno prvenstvo leta 2002 ter 2010, je slovenska reprezentanca ponovno navdušila z uvrstitvijo na evropsko prvenstvo EURO 2024 v Nemčiji. Ta prelomni dogodek, ki je povezal Slovenijo in njene navijače in je v digitalni dobi dobil nove razsežnosti, potrjuje, da slovenski nogomet napreduje in krepi svoj ugled 

Predsednik Nogometne zveze Slovenije, Radenko Mijatović, je ob podpisu nove pogodbe izrazil svoje zadovoljstvo nad nadaljevanjem sodelovanja:
»Veseli nas, da lahko nadaljujemo dolgoletno sodelovanje s Pivovarno Laško Union, ki je z nami že skoraj tri desetletja. Skupaj smo dosegli številne uspehe, vključno z zgodovinskimi uvrstitvami na velika prvenstva, kot je nedavna uvrstitev na EURO 2024. To partnerstvo nam omogoča nadaljnji razvoj nogometa, tako na reprezentančni kot na klubski ravni, in pomembno prispeva k prihodnosti slovenskega nogometa. Pivovarna Laško Union je hkrati partner, ki močno skrbi in podpira tudi razvoj ženskega nogometa. Podaljšanje sodelovanja je dokaz, da nogomet ni le šport, ampak tudi pomemben medij za povezovanje in krepitev skupnosti.«

Pivovarna Laško Union, kot eden največjih podpornikov slovenskega športa, z veseljem nadaljuje svojo zavezanost podpori nogometa in drugih športov v Sloveniji. Pod vodstvom blagovnih znamk Union in Laško pivovarna že vrsto let igra ključno vlogo pri podpiranju nogometa na najvišji ravni, obenem pa prispeva tudi k razvoju ženskega nogometa.

Glavna direktorica Pivovarne Laško Union, Marta Bulhak, je ob tej priložnosti povedala: »Danes z velikim ponosom obeležujemo skoraj 30 let uspešnega partnerstva z Nogometno zvezo Slovenije. Naša misija je jasna – še naprej želimo biti številka ena med pivi nogometa v Sloveniji in ohranjati to zvestobo med nogometnimi navdušenci. Union se v svojem bistvu zavzema za raznolikost in vključevanje. To dokazujemo tudi s podporo ženskemu nogometu, kar dokazujemo s podvojenimi sredstvi  za žensko reprezentanco in višjim nagradnim skladom ženskega Pokala Union.  Verjamemo, da šport ne pozna meja in pripada vsem. Pokal Union predstavlja praznovanje povezanosti, kjer vsak dobi priložnost – priložnost nastopa na največjem odru in priložnost zmagati. To je tekmovanje, ki združuje ljudi in krepi skupnost. S svojo predanostjo ustvarjamo najboljše nogometne dogodke, kot sta Živjo nogomet in Pokal Union, kjer se ljubezen do nogometa sreča z nepozabnimi doživetji«.

Podaljšano partnerstvo med NZS in Pivovarno Laško Union bo tako omogočilo nadaljnji razvoj nogometa za vse, na vseh ravneh. Obenem pa ponuja številne priložnosti tudi na področju odgovornega in trajnostnega ravnanja. Omenjeno partnerstvo se je že izkazalo za zmagovalno kombinacijo, ko smo skupaj razvili Union Radler 0.0 ISOTONIC z okusom limone.

»Ko smo se v pivovarni odločili, da ustvarimo radler, ki bo osvežilen in brezalkoholen, obenem pa namenjen tudi regeneraciji po intenzivnem profesionalnem ali rekreativnem športu, smo v slovenski nogometni reprezentanci in nogometaših Prve slovenske lige našli najboljšega partnerja, ki nam je pomagal pri razvoju in testiranju nove pijače, s pomočjo katere spodbujamo odgovorno pitje tudi med športniki. Radler 0.0 ISOTONIC z okusom limone je postal prodajni hit, kar je še bolj potrdilo, da je naše partnerstvo z Nogometno zvezo Slovenije več kot le sponzorstvo,« je za zaključek poudarila tudi Tjaša Šubelj, vodja blagovne znamke Union v Pivovarni Laško Union.

»Z nadaljevanjem tega partnerstva krepimo slovenski nogomet in zagotovljamo, da bodo sredstva, pridobljena s sponzorstvom, šla nogometnim skupnostim. S tem podpiramo članski ženski in moški nogomet, dva izmed pomembnih temeljev za prihodnje uspehe slovenskega športa,« je zaključil Mijatović.

Tekst: NZS
Foto: m24.si

SORODNE NOVICE

  • 11.02.2025 | NZS
    Izvršni odbor potrdil novosti v prihodnji sezoni
    Izvršni odbor Nogometne zveze Slovenije je na današnji 2. seji IO NZS potrdil predlog o spremembi Sklepov za tekmovanja v organizaciji NZS v članskih kategorijah ter tako uradno potrdil povečanje števila doma vzgojenih mladih igralcev in števila tujcev v članskih ekipah. Izvršni odbor je prav tako potrdil imenovanje selektorja reprezentanc do 21 in 15 let.
  • 29.01.2025 | NZS
    Nogometna zveza Slovenije uvaja sistemske ukrepe za spodbujanje mladih igralcev
    Prva liga Telemach se po zimskem premoru vrača s tekmami 19. kroga, pri čemer bo nadaljevanje sezone zaznamovano z novimi sistemskimi ukrepi Nogometne zveze Slovenije (NZS) za spodbujanje razvoja mladih igralcev. Ukrepi, ki so rezultat širokega konsenza prvoligaških in drugoligaških klubov, trenerske organizacije in tehničnega sektorja NZS, bodo v veljavi v sezonah 2025/2026 in 2026/2027.
  • 25.01.2025 | NZS
    Na Brdu izveden delegatski seminar
    V soboto je na Brdu pri Kranju, v okviru usposabljanja delegatov, potekal tradicionalni seminar za delegate Nogometne zveze Slovenije, kjer so udeleženci obnovili in nadgradili svoje znanje ter prejeli navodila za delo v prihajajočem letu.
  • 13.01.2025 | NZS
    Tudi v Celju stadion najvišje kategorije po merilih evropske zveze
    Nogometno leto 2024 je bilo za Slovenijo zelo uspešno, pomembni premiki so se zgodili tudi na področju nogometne infrastrukture.
  • 08.01.2025 | NZS
    Milenko Aćimović le v vlogi direktorja reprezentanc
    Milenko Aćimović je lanskega decembra prevzel funkcijo direktorja reprezentanc, še pred tem pa je na selektorski klopi reprezentance do 21 let dosegel največji uspeh mlade reprezentance z neposredno uvrstitvijo na UEFA evropsko prvenstvo U-21. 
  • 13.12.2024 | NZS
    Radenko Mijatović: "Nogomet je resnično povezal Slovenijo"
    Decembrski intervju s predsednikom Nogometne zveze Slovenije v reviji Naš Nogomet je postal že večletna tradicija, ob izteku leta 2024 pa je imel Radenko Mijatović še toliko več razlogov za zadovoljstvo.
  • 12.12.2024 | NZS
    Zveza pripravila prednovoletni sprejem, nagrada predsednika NZS Branku Oblaku
    Nogometna zveza Slovenije je v Ljubljani pripravila tradicionalno prednovoletno srečanje, na katerem so se v slavnostnem duhu spomnili vrhuncev uspešnega leta 2024. Obenem so prvič podelili tudi nagrado predsednika NZS, ki jo je dobil Branko Oblak.
  • 05.12.2024 | NZS
    Milenko Aćimović imenovan za direktorja reprezentanc Slovenije
    Nogometna zveza Slovenije (NZS) sporoča, da je Izvršni odbor NZS na mesto direktorja nogometnih reprezentanc Slovenije imenoval selektorja reprezentance do 21 let, Milenka Aćimovića. Njegov mandat bo trajal do 30. novembra 2026.
  • 05.12.2024 | NZS
    Izvršni odbor NZS začel novo mandatno obdobje
    Izvršni odbor Nogometne zveze Slovenije (NZS) se je danes sestal na svoji konstitutivni seji po decembrskih volitvah. Na seji, ki je potekala v na Brdu pri Kranju, so člani odbora obravnavali ključne usmeritve in cilje za prihajajoče mandatno obdobje, pri so sprejeli sklepe o razdelitvi solidarnostnih sredstev, ki jih klubi prejmejo na podlagi nastopov slovenskih klubov v evropskih tekmovanjih za sezono 2023/2024.
  • 22.11.2024 | NZS
    Disciplinski sodnik izrekel kazni po derbiju
    Disciplinski sodnik Nogometne zveze Slovenije je izrekel kazni zaradi nešportnega in neprimernega vedenja navijačev Olimpije in Maribora na tekmi 15. kroga Prve lige Telemach, ki je bila odigrana 10. novembra 2024.

DELI NA