Prenovljena spletna stran NZS.si, ki je luč sveta ugledala v marcu 2009, se je uvrstila v finalni izbor dveh priznanih tekmovanj za Sporto Nagrado in nagrado Netko.
Konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu Sporto, ki bo potekala od 23. do 24. novembra v Portorožu, vsako leto podeljuje Sporto Nagrado na šestih področjih s področja marketinga in sponzorstev v športu. Tokrat je na področju Šport in splet kandidirala tudi spletna stran NZS.si, ki je prišla skozi sito strokovne žirije v sestavi prof. dr. M. Makovec Brenčič, F. Zavrl in I. Sila, in se bo v konkurenci s spletno stranjo Združenja 1. SNL potegovala za Sporto Nagrado. Odločitev o zmagovalcu bo v rokah strokovne žirije (50%) in glasovanja preko spletne strani sporto.si (50%), ki bo potekalo od 2. do 13. novembra.
Še bolj poznana kot Sporto Nagrada pa je nagrada Netko, ki se podeljuje že vse od leta 1999, NZS.si pa tokrat sodeluje prvič. Gre za nagrado, ki jo podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije - Združenje za informatiko in telekomunikacije v sodelovanju z Javno agencijo za podjetništvo in tuje investicije, podeljuje pa se podjetjem, ustanovam, uradom, skupnostim ter posameznikom, ki izstopajo s kakovostjo svojih spletnih strani. NZS.si, s partnerjem Creatim R&P, se je v finale uvrstil v kategoriji "Celovit spletni nastop organizacije", kamor sta v ožji izbor prišli še spletni strani zale.si in mobitel.si.
Glavna novost NZS.si so prav gotovo video posnetki in široko spremljanje slovenskega nogometa, na spletni stran pa se je preselil tudi sistem prodaje vstopnic za tekme slovenske nogometne reprezentance, prvič pa smo izpeljali tudi ekskluzivni neposredni prenos 2. kroga Hervis pokala Slovenija, med Olimpijo in Mariborom. Poleg omenjenega, stran še naprej služi kot servis in podpora klubom in igralcem v smislu tekmovalnega dela (statistika, zapisniki, delegiranja in ostale tekmovalne informacije).
Tekst: NZS/MK
Grafika: NZS/MK