Coca-Cola novi partner NZS
Coca-Cola Slovenija in Nogometna zveza Slovenije sta pred nastopom naše reprezentance na svetovnem nogometnem prvenstvu v Južni Afriki pripravili skupen projekt, ki bo naznanil začetek nogometne mrzlice. Z njuno pomočjo, v okviru svetovne Coca-Cola turneje FIFA World Cup™ Trophy Tour, v Slovenijo prihaja pokal svetovnega prvenstva. Znameniti kipec bo pri nas tri dni, od 28. do 30. marca, nogometni navdušenci pa si ga bodo lahko ogledali v živo 30. marca in se z njim fotografirali.
Po zgledu uspešnega dolgoletnega partnerstva med mednarodno nogometno organizacijo (FIFA) in družbe Coca-Cola so se letos v Coca-Cola Slovenija odločili vzpostaviti sodelovanje z nogometaši tudi pri nas. Skupni cilj Coca-Cole in Nogometne zveze Slovenije je ustvariti navdušenje, pravo navijaško vzdušje in množično podporo slovenski reprezentanci v Južni Afriki. Partnerja sta zato združila moči tudi pri oglaševanju in v ta namen k sodelovanju povabila kapetana reprezentance Roberta Korena.
»Coca-Cola je zelo aktiven pokrovitelj svetovnega nogometnega prvenstva, saj gre za blagovno znamko, ki najbolje pooseblja vrednote, povezane z nogometom, kot sta veselje in optimizem. Prepričan sem, da bomo skupaj ustvarili pravo navijaško vzdušje v Sloveniji pred, med in po prvenstvu. Upam tudi, da je tokratno partnerstvo le prvi korak k uspešnemu dolgoročnemu sodelovanju med Coca-Colo in Nogometno zvezo Slovenije,« je ob tej priložnosti dejal
mag. Ivan Simič, predsednik NZS.
Clemens Brugger, odgovoren za Slovenijo v podjetju Coca-Cola, pa dodaja:
»Počaščeni smo, da lahko sodelujemo z Nogometno zvezo Slovenije pri tako pomembnem dogodku, kot je FIFA svetovno prvenstvo 2010. Še posebej se veselimo, da bomo lahko v Slovenijo pripeljali pokal prvenstva in slovenskim navijačem s tem, ko ga bodo videli v živo, omogočili enkratno doživetje.« Sodelovanje zato pozdravljajo tudi v slovenskem podjetju Coca-Cola Hellenic Slovenija, ki pri nas, poleg ostalih znanih pijač, že desetletja zastopa to najbolj popularno pijačo na svetu: »FIFA svetovno prvenstvo 2010 in Coca-Cola FIFA World Cup™ Trophy Tour sta edinstveni priložnosti za sodelovanje z našimi strankami in potrošniki. Veseli nas, da lahko tako globalno dogajanje prenesemo tudi k nam in prispevamo k nepozabnemu nogometnemu vzdušju v Sloveniji,« pojasnjuje
Uroš Kanduč, generalni direktor Coca-Cola Hellenic Slovenija.
Pokal, ki prihaja v Slovenijo, je original, izdelan iz 18-karatnega zlata in v trajni lasti mednarodne nogometne organizacije FIFA. V višino meri 36,8 centimetrov, težak pa je nekaj več kot 6 kilogramov. V Slovenijo bo prispel s posebnim letalom, ki bo pristalo na brniškem letališču 28. marca. Ekipe, ki osvojijo svetovno prvenstvo, v trajno last dobijo zgolj pozlačeno kopijo originala.
Slovenski nogometni navdušenci bodo pokal lahko občudovali in se z njim celo fotografirali na posebnem dogodku 30. marca, pred vodnim mestom Atlantis, v ljubljanskem BTC City. V sklopu pestrega zabavnega programa si bodo lahko ogledali tudi posebni 3D nogometni film in se v vsakem trenutku osvežili z ledeno hladno Coca-Colo. Brezplačne vstopnice za to edinstveno doživetje bodo na voljo na spletni strani organizatorja www.coca-cola.si, od 1. marca dalje.
Slovenija je bila kot gostiteljica pokala izbrana v elitno druščino trinajstih evropskih držav, sicer pa svetovna turneja FIFA World Cup™ Trophy Tour vključuje kar 83 držav po vsem svetu.
Tekst in foto: Coca-Cola